Loading...

Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük a kérdéseket, melyeket leggyakrabban intéztek hozzánk.

Hogyan tudom felvenni veletek a kapcsolatot?

Telefonon és e-mailben is felveheted velünk a kapcsolatot. Kattints ide vagy a felső menüsorban található Kapcsolat menüpontra.
Emellett Facebookon is írhatsz nekünk üzenetet: kattints ide.

Hogyan tudok vásárolni a honlapon?

A Petamin webáruházban az adott terméket a kosárba teszem gombbal tudod véglegesíteni. A fizetek gombbal a termékek összesítése után, a tovább kattintva a fizetési-, szállítási feltételek megadása után a megrendelés véglegesítése gombra kattintva tudod elküldeni a rendelést.

Vásárlás előtt érdemes regisztrálni, melyet a főoldal jobb felső sarkában található regisztráció segítségével tudsz megtenni. Ezt a termékek vásárlásának menete (kosár megtekintése, szállítási adatok megadás, fizetési adatok megadása, rendelés véglegesítése lépések) után tudod megtenni. Regisztráció nélküli vásárlás esetén, a kívánt termék kosárba helyezését követően szükséges kitöltened a szállítási és számlázási adatokat.

Szeretnék egy terméket rendelni, de nem találom a keresés alapján?

Webáruházunk rendelkezik szabadszavas keresővel, így a jobb oldalon fent, ebbe a rubrikába beírva a keresett termék nevét vagy egy részét, valószínűleg megtalálja a kérdéses terméket. Ezen kívül termékeinket megpróbáltuk könnyen értelmezhető kategóriákba és alkategóriákba sorolni, képekkel illusztrálva azokat. Amennyiben mégsem találnád meg a keresett terméket, úgy a kapcsolat menüpont alatt írj nekünk és segítünk.

Személyesen is átvehetőek a készítmények?

Igen! Személyes átvétel az alábbi címen és időpontban lehetséges. A helyszínen bankkártyával is tudsz fizetni.

Ügyfélszolgálat
Nyitvatartás:
Hétfő: 08.00 - 18:00
Kedd: 08.30 - 17:00
Szerda: 08.30 - 17:00
Csütörtök: 08.30 - 17:00
Péntek: 08.30 - 15:30
Hétvégeken ügyfélszolgálatunk és a személyes átvétel központunkban szünetel, még szombati munkanapokon is!

Ügyfélszolgálati telefonszámunk:+36 70 359 9999
E-mail: hello@petamin.hu

Külföldön élek, mely országokba megoldott a szállítás?

A megrendelt termékeket külföldre is ki tudjuk szállítani. A szállítási költség azonban nagyban függ a szállítási címtől és a csomag méretétől.
Ha külföldre szeretnél rendelni, kérjük kattints ide és vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.

Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagot?

A webáruházban leadott rendelések 1-4 munkanapon belül érkeznek meg a megadott címre. A szállítás lehetséges módjairól ide kattintva tájékozódhatsz: https://petamin.hu/info/szallitasi-feltetelek

Hogyan tudom módosítani a szállítási címem?

A termékek kiválasztása után a szállítási címem szerkesztése gombra kattintva van lehetőséged módosítani a szállítási címed.

Mennyi a kiszállítási díj?

Az ingyenes szállítás költséghatára 9985 Ft GLS Futárszolgálattal és Foxpost automatába. Felette nincs szállítási költség, alatta a GLS Futárszolgálat és Csomagpont díja 1290 Ft, a Foxpost csomagpont díja 790 Ft. MPL Futárszolgálattal 14950 Ft alatt 1990 Ft a kiszállítás díja, felette pedig ingyenes.

Mi az a kedvezménykód a megrendelés űrlap alján?

A Petamin webáruházban érvényesíthető kedvezménykódot a hírlevelekben, feliratkozás után, illetve akciós időszakokban kaphatsz. A termékek kosárba helyezése után az aktuális kedvezménykódot a kosár oldalon feltüntetve tudod igénybe venni az aktuális kedvezményt.

Meggondoltam magam vásárlás közben, de nem tudom a kosár tartalmát törölni.

A vásárlás közben meggondolod magad, akkor a termékek mellett található plusz és mínuszjellel van lehetőséged módosítani a rendelésben szereplő termékeket, majd a kosár frissítése gombbal lehetséges frissíteni rendelésed.

Hol találom a termékek pontos összetevőit?

A Petamin webáruházban szereplő összes termék leírásánál megtalálod a készítményekben szereplő összetevőket. Ha a teljes összetétel érdekel, akkor a termékoldalon kattints az Összetétel fülre.

Hol találom a termékek pontos adagolását?

Ha egy adott termék adagolása érdekel, akkor a termékoldalon kattints az Adagolás fülre.

Hol találom meg, hogy glutén- és/vagy laktózmentes-e a kiválasztott termék?

Az ételérzékenység és allergia sajnos kedvenceink körében is egyre gyakoribb. Ezért fontos számunkra, hogy minél több termékünk gluténmentes és/vagy laktózmentes legyen. Ezt a termékek oldalán kis piktogrammal jelezzük, így:

Gluténmentes:

Laktózmentes:

Emellett külön termékkategóriákat is létrehoztunk:
Itt találod az összes gluténmentes terméket.
Itt találod az összes laktózmentes terméket.

Hol találom, hogy pontosan honnan származnak a termékek?

A Petamin termékek származási helyét mindig az adott termék „Tájékoztató” bemutató szövegének a végén találhatod meg.

Egyes termékek használatával kapcsolatos ellenjavaslatot, hol találok a Petamin honlapon?

Az esetleges ellenjavallatokat a termékoldalon az Adagolás fülre kattintva találhatod meg.

Nem tudom letölteni a tanulmányokat, mit csináljak?

Az ingyenes Petamin tanulmányokat keresztneved és e-mail címed megadásával, a kívánt tanulmány kiválasztásával és az adatvédelmi nyilatkozat elfogadásával tudod letölteni.

Ha nem sikerül a tanulmány letöltése, kérjük ellenőrizd, hogy helyesen írtad-e be az e-mail címedet. Az is előfordulhat, hogy korábban már feliratkoztál a tanulmány letöltésére, kérjük nézd át a korábbi e-mail üzeneteidet. Érdemes e-mail fiókodban a Promóciók fül alatt vagy a Spam mappában is keresned a levelünket.

Ha a fentiek közül egyik sem jelentett megoldást, kattints ide és vedd fel velünk a kapcsolatot!

Mégsem kérem a terméket, szeretném visszakapni a pénzem, mit csináljak?

A hozzánk beérkezett rendeléseket minden esetben átnézzük, ellenőrizzük, majd emailben visszaigazoljuk neked egy automatikus levélben. A rendelés feldolgozását követően 1-4 munkanapon belül a megadott címre szállítjuk a rendelésben szereplő készítményeket. Amennyiben mégsem szeretnéd a rendelésben szereplő termékeket, akkor keress minket valamelyik elérhetőségünkön.

Terméktől való elállás esetén.
Telefon: +36703599999
Internet cím: https://petamin.hu
E-mail: hello@petamin.hu

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a rendeléstől való elállását a rendelés leadását követő 30 napon belül. A terméket hibátlan csomagolásban, bontatlan dobozban van módunk visszavenni.

Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat! Hogyan tudom ezt jelezni?

Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás/hiányos csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e! Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a csomagban lévő számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 70 359 9999 telefonszámon vagy e-mailben a hello@petamin.hu címen. Kérésedet 1-4 munkanapon belül feldolgozzuk és kollégánk felveszi veled a kapcsolatot.

Elküldtem a rendelésem, de még szeretnék újabb terméket rendelni, hogyan tudom megtenni?

Ha plusz terméket szeretnél kérni még az elküldött rendelésedhez, akkor keresd ügyfélszolgálatunkat a rendelésed napján. 1 napon belül lehetőséged van még módosítani.

Petamin Facebook oldal Petamin Instagram oldal